Wednesday, March 18, 2020

Free COMPUDOPT

Hi parents,

If you are a non technology household this amazing site called Compudopt is providing Technology Access and Education to Underserved Youth to Houstonians!

Go to this site:
https://www.compudopt.org/covid?fbclid=IwAR0Oqre2JcYA8YUsxC-5u84KlFYLSK79b85cynUcrCKIqiR3Q-6oPPrrMUM

Reservations for 3/18 are SOLD OUT, so check back at 12PM today for more reservation openings!

Las reservas para el 3/18 estan agotadas, por favor vuelva ahora a las 12PM para mas aperturas de reserva.

Requirements For Registration
  • HAVE A STUDENT IN K-12TH GRADE ENROLLED IN A SCHOOL IN HARRIS COUNTY.

  • NOT HAVE ACCESS TO A WORKING DEVICE AT HOME (TABLET, DESKTOP OR LAPTOP)

Requisitos para Registrarse

  • TENER UN ESTUDIANTE EN K - 12 INSCRITO EN UNA TITLE-1 SCHOOL EN HARRIS COUNTY.

  • NO TENER ACCESO A UN DISPOSITIVO QUE FUNCIONA EN CASA (TABLETA, COMPUTADORA O COMPUTADOR PORTATIL)



FAQs

Do I have to bring my printed ticket to the event?
You will need to have a smartphone to register for the tickets. When you arrive, you will show us your confirmed ticket that was emailed to your email address.
I have multiple children, can I get a computer for each of them?
No, due to limited supplies, the distribution to one (1) device per household.
Will I be able to access the internet?
Our computers are WiFi-enabled, but you will need to provide your own internet connection. We will provide information about how to access free internet services when you pick up your computer.
Is it OK if the name on my ticket or registration doesn't match the person who attends?
Yes, whoever is driving to pick up the computer must have the email for the event registration.
The page says SOLD OUT. Are there still computers available?
We are trying our best to keep up with demand, but we will only have approximately 50 computers and tickets available per day. We will release tickets each day at noon the day before.

Preguntas Más Frecuentes

¿Tengo que traer mi boleto impreso al evento?
Necesitará tener un teléfono inteligente para registrarse para los boletos. Cuando llegue, nos mostrará su boleto confirmado que se envió por correo electrónico a su dirección de correo electrónico.
Tengo varios hijos, ¿puedo obtener una computadora para cada uno de ellos?
No, debido a los suministros limitados, la distribución a un (1) dispositivo por hogar.
¿Podré acceder a internet?
Nuestras computadoras están habilitadas para WiFi, pero deberá proporcionar su propia conexión a Internet. Le proporcionaremos información sobre cómo acceder a servicios gratuitos de Internet cuando recoja su computadora.
¿Está bien si el nombre en mi boleto o registro no coincide con la persona que asiste?
Sí, quien conduzca para recoger la computadora debe tener el correo electrónico para el registro del evento.
La página dice AGOTADO. Todavía hay computadoras disponibles?
Estamos haciendo todo lo posible para satisfacer la demanda, pero solo tendremos aproximadamente 50 computadoras y boletos disponibles por día. Lanzaremos boletos cada día al mediodía del día anterior.

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